Niet alle laadpunten worden getoond in navigatie

BMW i3 Forum

Help Support BMW i3 Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Lecram

Well-known member
Joined
Dec 28, 2013
Messages
222
Location
Barendrecht, NL
Helaas worden niet alle laadpunten getoond in het navigatiesysteem. Ik merk dat vanaf de lijn Rotterdam tot net boven Amsterdam de punten wel worden getoond, maar daaronder en boven niet. Terwijl dat een wezenlijk onderdeel is van de auto. Volgens BMW kunnen max. 2000 laadpunten worden geladen in het systeem. Dat is dus veel te weinig. Andere ervaringen?
 
Ik denk dat julie het "professional" navigation moet hebben. Ik geloof dat de laadpunten zit niet in de gewoone versie. (Smoojes voor mijn slecht Nederlands.) :oops:
 
Gonville said:
Ik denk dat julie het "professional" navigation moet hebben. Ik geloof dat de laadpunten zit niet in de gewoone versie. (Smoojes voor mijn slecht Nederlands.) :oops:
No problem, I appreciate that you at least try to write our language. It's not too bad ;)

But I do have the Professional version. The problem is that it loads a maximum of 2000 POIs per 300km. I just received a message from my dealer that this will be changed to a 2000 per 40 km. We have too many charge points in The Netherlands :)

Message from the dealer:
"Zojuist BMW gesproken en zij vertelde mij het volgende.
Op dit moment is het zo dat in een straal van 300km er 2000 laadpunten geladen worden. Alles wat na die 2000 valt wordt dus niet geladen. Bij een stad als Rotterdam en Amsterdam heb je dus als snel de 2000 bereikt. Binnenkort ( 14 juli ) wordt de straal verkleind naar 40 km. Hier door zullen er ongeveer 10.000 laadpunten getoond worden. "
 
Back
Top